Saturday, February 23, 2008

Merhaba

Arkadaşlar, 11 Şubat 2008 sabahı birden aydınlandım. Herşeyi anladım.

Hepimiz yanılıyoruz. Bütün Deistler, Teistler, Ateistler, Agnostikler, UçanMakarnaCanavarcılar yanılıyor. İnsanlar çok eskiden doğruyu bulmuşlar, farkında değiliz.

Gerçek şu:

Dünya kocaman bir Boğanın boynuzlarının üstünde duruyor. Koştura koştura Güneşin etrafında dönen bu Koca Boğanın boynuzlarının uçları kutuplardan Dünyaya saplı. Dünya bu noktaların etrafında dönüyor.
Tabii bu Koca Boğa, görülemez, varlığını belli etmez; kutuplara gitseniz bile boynuzları göremezsiniz; bu bizim sınavımızdır.

Herşey apaçık önünüzde:

- Dünya'nın Güneşin etrafında döndüğünü görmez misiniz?
- Dünya'nın kendi etrafında döndüğünü görmez misiniz?
- Pusula iğnesinin sivri uçlarının Koca Boğanın boynuzlarını işaret ettiğini görmez misiniz?
- Kutup yıldızının işaretini görmez misiniz?

Hepimiz Koca Boğa'ya ve gönderdiği elçi öküzlere ve öküz elçilere tapalım.

MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

===============================

Evet, 11.2.2008 'de ayetler inmeye başladı.


Bu ayetler sadece bana değil, birkaç kişiye daha iniyor. Ben şimdilik sadece bana inenleri toparlıyorum.

ateistforum ve fikirselde izleyebilirsiniz, tartışmalara katılabilirsiniz.


TürkTelekom'un sansürüne takılırsanız, Treewalk DNS ilacınızdır:
1- gezginler
2- http://www.treewalkdns.com/downloads
.....

No comments: