Wednesday, March 12, 2008

4. Kıl

4. Kıl: 1

Biz dünyanın hareketini, soğuk sıcak bölgeler olsun diye ayarlarız.

4. Kıl: 2

Soğukta, sıcakta, ayrı ayrı zevkler, acılar vardır. Size bunları tattırırız.

4. Kıl: 3

Size soğukta ısınasınız diye titreme verdik.

4. Kıl: 4

Size sıcakta soğuyasınız diye terleme verdik.

4. Kıl: 5

Soğukta daha iyi ısınmanız için sizi kıllı yarattık.

4. Kıl: 6

Sıcakta terleyen yapışık yerlerinizi kıllarla bezedik ki, sürtünme, acıma olmasın.

4. Kıl: 7

Bize taparken kullandığınız delikleri kıllarla koruduk.

4. Kıl: 8

Bütün deliklerinizi kıllarla koruduk.

4. Kıl: 9

Beyniniz için kıllı bir korunak kurduk.

4. Kıl: 10

Sizi, sıcaktan, soğuktan, tozdan, böcekten ve diğer dış etkenlerden koruyan kıllarla bezedik.

4. Kıl: 11

Kıllarınızı ister keser, ister yolar, ister boyarsınız.

4. Kıl: 12

Götünüzün kılını, kafanızın saçını ister örtersiniz ister açarsınız.

4. Kıl: 13

Size kıl verdik, akıl verdik.

4. Kıl: 14

Biz KocaBoğa, sizin götünüzün kılı, kafanızın saçıyla mı uğraşacağız?

===============================

Bu ayetler, dağbaşında geldi. KocaBoğa'ya soracağım bazı sorular vardı. Ne enterneti, ne televizyonu olan, insanlara uzak, KocaBoğaya yakın biryere vardım. Cep telefonum bile çalışmıyordu.

Türban sorusunu içimden geçirirken, birden cep telefonuma sms'ler geliverdi. KocaBoğa'nın kudretini bir daha anladım.

Ayetleri okuyunca, KocaBoğanın kızdığını anladım. Onu böyle saçma bir soruyla rahatsız etmiştim.

Affet beni KocaBoğa.

Kıllarını, saçlarını nasıl örteceklerini, uzatıp uzatmayacaklarını uyduruk kutsal kitaplarında arayanlara bakıyorum, senin yüceliğini anlıyorum.

MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.
.

No comments: